Londen, conditietraining

25 november 2022 - Londen, Verenigd Koninkrijk

en dan....... aansluiting gemist. 1e Vliegtuig was 45 min vertraagd..

Na wat ge-ren over Heathrow airport bleek terminal 5 wel een heel breed begrip. Je zou denken als je op terminal 5 Cgate uitstapt en je moet voor je overstap in gate C62 terminal 5 zijn dat dat vlakbij is....

Dus al rennend naar de tramshuttle die mij via de gate A naar gate C moet brengen. ook nog 5 min op tram gewacht, grrrr en uiteindelijk al rennend richting de gate met nog 5 minuten op de klok. En dan wordt je tegen gehouden want je gaat het niet meer halen. Boehoe!!

Volgende stap: rebooking (wat een chaos daar)

Eerst nog even de hoop dezelfde avond te kunnen vliegen met een andere maatschappij maar helaas, het wordt morgenavond (25 nov)

20221125_000914

Met 3 vouchers op zak (2x bus en 1 x hotel) gestuurd naar bus terminal 16. Na een uur wachten op de bus met nog wat andere mensen bleek na navraag niet bus terminal 16 maar 18. Die bus kwam er net aan en dus weer een sprint moeten trekken. Wel gehaald en het bleek ook nog eens de laatste bus te zijn van deze avond.

Aangekomen in het hotel (om 23:00!!!!) nog een late dinner meegepikt.

20221124_233812

Morgen (25 nov) vlieg ik dan alsnog naar Johannesburg. Maar of het met mijn baggage dan goed komt is maar de vraag, want nu alleen handbagage en de rest wel naar Johannesburg.

20221124_233927

en dan alles nog annuleren en opnieuw boeken voor een andere dag.(heb ik in dat uur wachten op de bus gedaan) Ipv met de shuttlebus naar Hoedspruit met de vliegmasjien

Het verhaal is dat ik het wel allemaal financieel vergoedt krijg met nog een schadevergoeding Ben benieuwd of dat gaat lukken.

voor nu even met een theetje alles van me afgeschreven.

Welterusten xxx

Morgen een nieuwe dag met een nieuw avontuur (maar hopelijk een gepland avontuur :) )

1. Chellie:
    25 november 2022
    Blij voor je dat nu even in hotel bent. En morgen nieuwe ronden nieuwe kansen. Trusten x
  2. Daphne:
    25 november 2022
    Jeetje Louise! Dat is wat chaotisch allemaal...
    Blij dat je veilig in je hotelkamer bent. Hopelijk gebeurt je dit maar één keer :-)
  3. Sandra:
    25 november 2022
    Ja ook deze blog is lekker kort 🤣🤣 Wat een start. Twee dagen precies niet wat je wil. Nu snel je bagage achterna, 💋
  4. Debbie:
    25 november 2022
    Jee marielle ff bijkomen. Morgen (vanavond al ) door. Hoop dat je goed slaapt. 😘
  5. Truus Van den Hoek:
    25 november 2022
    Hopelijk een goede nacht gehad in dit lekkere bed en vandaag een succesvolle reis!!🍀😘
  6. Rina Hampel:
    25 november 2022
    Wat een stress, hopelijk ben je aardig uitgerust en komt vandaag alles goed.
  7. Karolien:
    25 november 2022
    Ik ben weer benieuwd naar je reis! Hopelijk vanaf nu geen tegenslagen meer. Geniet ervan!
  8. Eveline:
    25 november 2022
    Balen Jel, maar wel goed geschakeld zeg! Hopelijk vandaag een rustige reis en op wandeltempo naar de gate ;-)
  9. Christel:
    25 november 2022
    Heee dat was niet de bedoeling :( ... wat een start maar echt super hoe je dit hebt opgepakt en geregeld (daar ben je gelukkig erg goed in!)
    Wat een mooie kamer trouwens en die gele relaxstoel met voeten/benenbank heb je gisterenavond en vanmorgen misschien nog wel even kunnen testen!
    Een relaxter vervolg van jouw vlucht gewenst en een dikke knuf xx

P.S.
    Ik heb er vertrouwen in dat het straks allemaal goed komt met jouw bagage!
  10. S*:
    25 november 2022
    Hej lieffie, zoals je zelf aan geeft alles zal goedkomen!
    FIjn dat nu alles geboekt is, en je nu echt geen stress meer hebt, en echt kun gaan genieten van je avontuur. Go for it, je kunt dit, xxx