En weer terug, carpe diem

29 december 2022 - Rotterdam, Nederland

Zoals velen van jullie misschien wel weten heb ik mijn vrijwilligerswerk bij Daktari moeten afbreken doordat mijn lieve zwager Nic ( als een grote broer voor mij) plotseling is overleden 😪.

Zijn laatste berichtje aan mij was:

Ha Jelleke
Op weg naar iets moois..iets spannends.👍👍
Heel veel plezier en mooie ervaringen.
We horen wel hoe het gaat met je.
Heel fijne vlucht en een prachtige tijd
Groet
Nic

Na een mooi afscheid van Nic toch besloten om weer terug te gaan naar ZA ( carpe diem 🙏) Nu alleen nog voor de vakantie die ik al geboekt had. Een rondreis door Botswana/ Zimbabwe/ Zambia en ZA van 18 dagen.

Op 6 december had ik al een retourvlucht naar Namibië geboekt ( vanaf Joburg) en deze heb ik laten staan. Ik wil namelijk heel graag de Sossusvlei zien.

Helaas lukte het mij niet om een georganiseerde tour te boeken dus heb ik een auto gehuurd in Windhoek en een lodge ( Soft Adventure Camp) en een paar losse dagexexcursies. Best wel spannend 😳

En nu dus op Schiphol aan het wachten op mijn vlucht naar Joburg.

Morgen vlieg ik dan naar Windhoek en verblijf daar nog een paar dagen in een hotel voor ik aan mijn trip naar de Sossusvlei begin.

Jullie hebben nog een verhaal van mij tegoed van mijn homestay (nachtje bij de locals in Oak Village, het dorp waar ook de meeste kansarme kinderen woonde die ik les heb mogen geven bij Daktari) bij Makusha. De foto's die daarbij horen moet ik nog downloaden dus dat verhaal komt later.

Tot later 😘

1. Sandra:
    29 december 2022
    Ik zie al weer uit naar alle verhalen en foto's. En niet met leeuwen vechten!
    XXX
  2. Chellie:
    Lieffie, ondanks alles. Een hele mooie reis. Drive safe. Xxx
  3. Daphne:
    29 december 2022
    Louise , veel plezier , geniet!
    X
  4. Karolien:
    29 december 2022
    Ik ga in februari een rondreis in ZA doen (wel georganiseerd) Kijk er heel erg naar uit! Dat je zelf gaat reizen vind ik echt heel stoer! Ik ben 20 jaar geleden in Botswana en Zimbabwe geweest en ik vond het adembenemend mooi. Goeie reis en veel plezier!
  5. Veerle Savelkoul:
    Wat dapper van je om
    Weer terug te gaan en door te reizen in je eentje!
    Veel liefs, veerle
  6. Krissie:
    29 december 2022
    Lieve Marie, heel veel succes en plezier gewenst voor het tweede deel van dit avontuur. Heel stoer en dapper van je!
  7. Alexandra:
    Lieverd. Geniet van je tijd daar. 💕🍀
  8. Christian:
    30 december 2022
    Mooi om jouw ervaringen te lezen! Nic gaat zo op een bijzondere wijze met je mee op reis❤️
  9. Karen:
    3 januari 2023
    Héél veel plezier op je reisvervolg! We volgen je spannende avonturen! Groetjes Karen en Jos