Alles komt goed😅

24 november 2022 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Jemig, denk je alles goed geregeld te hebben, komen er toch nog een paar lijken uit de kast. Google forms werkt niet altijd goed ben ik achter.

Ik kreeg een mail dat ze nog allerlei papieren nodig hadden bij de daktari bushschool, die ik dus al had ingevuld maar blijkbaar niet aangekomen.

Gisteren nog als een gek alles zitten invullen. Maar vandaag kreeg ik te horen dat er  een internationale verklaring van de reisverzekering moest komen, anders was ik niet welkom 😓, best heftig bericht.

Dus bellen met de OHRA en die verklaring kon 3 werkdagen duren.

Gelukkig had ik deze al een uur na mijn belletje en had al andere hulplijnen ingezet maar die waren niet nodig.

Daarna kreeg ik het bericht van Daktari dat ze mijn boeking voor shuttleservice ( van Joburg naar Hoedspruit) niet konden vinden, argh 🤯

Maar ook dit bleek een misverstand en was alles toch goed geregeld, pfiew 😅

Inmiddels op Schiphol, niks geen lange rijen en ik was met 25 min na aankomst door de douane.

Nu even uitrusten.

Voor degene die nog niet weten wat ik allemaal ga uitspoken; ik ga 8 weken naar Zuid Afrika waarvan 5 weken vrijwilligerswerk bij de Daktari bushschool

Screenshot_20221124-181232_Chrome

(https://daktaribushschool.org/ ) alwaar ik kansarme kinderen ga onderwijzen waarom het zo belangrijk is de natuur goed te bewaken. Ook ga ik daar de beestenboel verzorgen.

Ik vindt het allemaal erg spannend en af en toe denk ik wel eens: wat doe ik mezelf aan . Maar het avontuur trekt.....😇

Ik had nog zo beloofd geen lange verhalen maar deze is toch iets langer geworden, sorry 🙈, de volgende komen vooral met veel foto's

20221124_170940 werk achtervolgd me 🤪

Liefs 🥰

Mariëlle

1. Corine:
    24 november 2022
    Pfff dat heet Afrikaanse werkwijze. Gelukkig allemaal nog goedgekomen. Have fun!
  2. Daphne:
    Lieve Louise
    Vermakelijk geschreven stukje! Goede reis x
  3. Veerle Savelkoul:
    24 november 2022
    Hup hup you can do this!
    Ik heb bewondering voor je hoor! Hopelijk verloopt je reis vlekkeloos en ga je genieten van dit avontuur!😘
  4. Ninie:
    Geef gas Jellie ! Veel plezier en wij gaan jouw blog op de voet volgen. xxx T&J
  5. Christian Beek:
    24 november 2022
    Waat een avontuur. Sjiek desse det aandurfs. Hieel vaol plezeer en liër de kindjes mer get goods👌
  6. Anne Koetsenruijter:
    24 november 2022
    Wat super stoer en dapper dat je gaat!! Heel veel fun vooral lieverd 😘
  7. Christel:
    24 november 2022
    Jemig wat een start van het avontuur, fijn dat het allemaal rond is gekomen voordat je uberhaupt de lucht in ging! Heel veel plezier gewenst komende tijd, lieve stoere vriendin XXXX
  8. Mariëlle:
    25 november 2022
    Helaas aansluiting gemist en ben nu in Londen op een hotelkamer.
  9. Rina Hampel:
    25 november 2022
    Wat een avontuur! Geniet!!!
  10. Erica Croonenbroek-Pollaerts:
    25 november 2022
    Toch een super spannend avontuur dat je aangaat. Heel veel succes en vooral heel veel plezier!
  11. Heidi:
    Super stoer!