Jel down under

6 oktober 2017

Het aftellen begint nu echt, over 3,5 week vertrek ik naar Cairns. Al vanaf vorig jaar november de tickets geboekt dus het was lang wachten.Van alles al geregeld. Mijn eerste verblijf en eerste excursie geregeld (Cape tribulation) en daarna probeer ik go with the flow, ben benieuwd of mij dat een beetje lukt als regelneef.

Spannend!! Helemaal in mijn uppie gewapend met telefoon's, tablet , accu, fotocamera en rugzak, nog nooit zoiets gedaan. Wel gesterkt met verhalen van vrienden en kennissen dat het een geweldig land is en heel goed in je eentje te doen.

Ik heb me ook voor couchsurfing ingeschreven en hoop dit toch ook uit te gaan proberen. Verder is de bedoeling dat ik met de greyhound bus de oostkust af ga. Waarschijnlijk ergens nog een vlucht vanf Brisbane naar Tasmanië, Sidney of Melbourne. Maar als ik een lift met wat leuke mensen kan krijgen zal ik dit ook niet afslaan. (jaja ik ga niet met de eerste de beste mee en zal altijd familie laten weten met wie ik uithang en waar).

Het kriebelt behoorlijk maar gezonde spanning ;)

Nog 27 nachtjes.....

1. Linda:
    6 oktober 2017
    Wauww wat een avontuur en stiekem ook wel jaloers. Verheug me nu al op je reisverhalen.
  2. Daphne:
    6 oktober 2017
    Leuk! Een reisblog :) en we willen inderdaad graag weten met wie en waar je uithangt ja ....:) maar dat is bemoeizucht uit liefde en dat maakt het vast goed. Ben benieuwd naar je verhalen straks...liefs Thelma
  3. Marga:
    6 oktober 2017
    Jemig wat leuk. Het is iets wat ik als behoudend mens nooit zou durven maar ik vind het echt erg leuk voor je. Ik hoop dat dit je mooiste vakantie ever. Als ik iets voor je kan doen, hoor ik je graag. Liefs
  4. Karolien:
    6 oktober 2017
    Ik ga je reisverhalen zeker volgen en ben benieuwd hoe het is. Het lijkt me geweldig om te doen en ik hoop dat ik dit over een paar jaar ook durf. Dus tips zijn welkom.
    Heel veel reisplezier
  5. Veerle Savelkoul:
    6 oktober 2017
    Hey stoere dame, geniet met volle teugen! Wat een avontuurlijke reis voor je! Ik ga je blogs lezen!
    Dikke kus, veerle
  6. Rina Hampel:
    6 oktober 2017
    Klinkt gaaf! Dapper dat je het in je eentje 'gewoon' gaat doen. Geniet ervan en hou ons op de hoogte!!!
  7. Lyanne:
    6 oktober 2017
    Wauw Mariëlle, wat stoer en wat ga je een gaaf avontuur tegemoet! Cape Trib is geweldig. Geniet en No Worries!
  8. Monique:
    6 oktober 2017
    Australie is geweldig om in rond te reizen! Geniet!
  9. Martijn:
    6 oktober 2017
    Wat heerlijk Mariëlle, en ik kom er openlijk voor uit: ik ben jaloers. Wat ga jij een gave reis maken en hoewel ik daar al een keer geweest ben zou ik zo nog n keer willen gaan. Heel veel plezier en 'No worries mate'. Ik ga je blog zeker volgen. X
  10. Hans:
    6 oktober 2017
    Wat een mooi en spannend vooruitzicht. De reis die je gaat maken heb ik andersom gemaakt maar het was fantastisch. Wat een heerlijk land om te reizen met mooie contacten en belevenissen. Veel plezier Aussi
  11. Femke en Martijn:
    6 oktober 2017
    Jeej! We mogen meegenieten van de voorpret ;-)
    We houden je blog natuurlijk in de gaten! En lezen met plezier mee met alle avonturen, zo ben je nooit in je uppie!
    Groetjes van Femke en Martijn!
  12. Christel:
    Lieve Mariëlle!!
    Wat een stoere vriendin ben je toch!!
    Het gaat sowieso een onvergetelijke reis worden, kijk nu al uit naar je reisverslagen en foto's van Australië!!
    Xxx
  13. Sandra:
    7 oktober 2017
    Jou kennende wordt het een superreis. Ga je volgen!!! En stiekem jaloers zijn!! Gelukkig kunnen we via de blog ook een beetje met je mee. Love you. En kusjes voor skippy XXX
  14. Karen:
    7 oktober 2017
    Wat leuk Marielle! En vooral heel spannend!!!
  15. Gerard:
    7 oktober 2017
    Spannend! Ik ga het zeker volgen!
  16. Annemarie:
    7 oktober 2017
    Wow, Jel spannend!! Heel veel plezier en genieten.
    Ik ga zeker je reisverslagen volgen.
  17. Marcel Maarssen:
    9 oktober 2017
    Hé Mariëlle,
    Leuk dat het na al die voorbereidingen nu echt dichtbij komt. Nog even en je zit er! Wens je een fantastische reis toe met mooie ervaringen en warme en interessante ontmoetingen. Ik ben benieuwd naar je verhalen en foto’s, zie ze graag tegemoet. Maak iedere dag weer de mooie herinneringen voor later. Dikke knuffels (ook voor Smaus omdat ze je zo lang moet missen).
  18. Geraline:
    10 oktober 2017
    Heel stoer!! Wat leuk om zo toch een beetje met je 'mee te kunnen reizen', Mariëlle! :-) Een hele mooie reis gewenst vol met leuke verrassingen en fijne ontmoetingen. Enjoy!!
  19. Jan:
    23 oktober 2017
    Leuk Marielle, ik ga je blog volgen, al veel gereist maar nog nooit in the down under, en deze zomer was mijn eerste keer alleen, stoer!